Despre noi
BT Club – Clubul Intreprinzatorului Roman, fondat de Banca Transilvania in 2006, este prima initiativa adresata oamenilor intreprinzatori, pentru a oferi in mod continuu si gratuit, clasei antreprenoriale, servicii si acces la informatii relevante intr-un mediu interactiv, atat prin traininguri si seminarii, cat si in mod virtual prin intermediul Internetului. Clubul este prezent in mediul de afaceri prin consultanta si informari periodice, instrumente de educatie antreprenoriala si networking, precum si suport in accesarea fondurilor europene, cu scopul de a contribui in mod activ si real la dezvoltarea durabila a afacerilor din intreaga tara si de a fi intotdeauna prima optiune pentru comunitatea intreprinzatorilor din Romania.
Clubul este activ prin:
- programe de training gratuite
- servicii gratuite de consultanta
- seminarii financiar-bancare
- conferinte si cursuri care raspund unor nevoi reale ale intreprinzatorilor
- incurajarea parteneriatelor in cadrul Clubului
BT Club isi propune sa mentina informat antreprenorul roman asupra posibilitatilor de finantare europeana, oferind in acelasi timp consultanta in dezvoltarea proiectelor sale in cadrul unor parteneriate initiate de Club, precum si prin intermediul specialistilor din cadrul Departamentului Programe Europene al Bancii Transilvania. Prin intermediul Clubului, specialistii Bancii Transilvania va pun la dispozitie cunoasterea si experienta dobandite in domeniul financiar-bancar, pentru ca persoanele cu spirit antreprenorial, ca dumneavoastra, sa aiba beneficii maxime in urma statutului de membru al BT Club. Poate avea calitatea de membru al Clubului orice persoana fizica sau persoana juridica romana sau straina cu sediul in Romania, care prin intermediul site-ului se inscrie ca membru, exprimandu-si acordul de adeziune la statutul Clubului.
Initiatorii proiectului
Succesul acestui proiect va trebui masurat altfel decat in cifre sau bani – cum
este obisnuita o institutie financiar- bancara.
Succesul Clubului va
depinde de beneficiile pe care antreprenorii le vor gasi aici, de numarul
membrilor inscrisi, de numarul proiectelor dezvoltate prin consultanta oferita
de Club si finantate din fonduri europene, prin interesul celor care participa
la traininguri, conferinte- cu alte cuvinte prin dezvoltarea clasei
antreprenoriale si a clientilor Bancii Transilvania in special. Ceea ce
probabil, va doriti si dumneavoastra.
Vorbim despre consultanta, training, advisory, conectarea segmentului la ecosistemul complex din care ar trebui sa faca parte intreprinzatorii pentru a avea succesul asigurat in noul context al aderarii. Intr-o faza ulterioara vom ajuta antreprenorii sa-si ofere beneficii intre ei. Toate aceste avantaje le va oferi Clubul Intreprinzatorului Roman, fondat de Banca Transilvania, ca responsabilitate ce deriva din pozitia noastra de leader in domeniu.
Ionut Patrahau in septembrie 2006, Director General AdjunctSunt tare bucuros ca BT, alias banca antreprenor roman reuseste sa faca din nou
pionierat, de data asta lansand o abordare foarte non-standard pentru bancile
din Romania.
Orice piata competitionala solicita jucatorilor inovare, implicare, informatii,
experienta si nu in ultimul rand, relatii. Noi speram ca si prin acest proiect
sa ajutam la dezvoltarea cel putin a uneia dintre aceste caracteristici ale
intreprinzatorului de succes. Succes de care sa ne bucuram impreuna, multi ani
si dupa 2007!
Sunt foarte entuziasmat de aceasta initiativa. Stiam deja de la foarte multi
intreprinzatori ca trebuie sa facem mult mai mult decat sa spunem da sau nu
propunerilor de credite. Ca impartasirea experientelor e importanta iar
consultanta sau pur si simplu un sfat avizat sunt binevenite intotdeauna. Clubul
Intreprinzatorului s-a nascut din dorinta de a oferi mai multe beneficii clasei
intreprinzatorilor. Credem in spiritul antreprenorial romanesc si vrem ca acesta
sa fie tot mai puternic. Nu uitam nici o clipa ca tocmai acest spirit
antreprenorial a cladit Banca Transilvania.
Ne-am propus ca in fiecare an mii de intreprinzatori sa participe la programele
Clubului. Cu siguranta nu vom putea rezolva toate problemele dar fiecare
actiune, fiecare antreprenor sprijinit insemna indeplinirea misiunii noastre.
Si la urma urmei, cine poate fi mai potrivit pentru acest rol decat Banca
Transilvania?
Director Executiv Clienti Corporativi si IMM
Bancherul “vede” multe afaceri si prin asta cred ca are o mare raspundere in a transmite aceste informatii, in a-si consilia clientii. Pentru prima data o banca, Banca Transilvania, “sparge” acest monopol si creeaza ea insasi cadrul in care intreprinzatorul roman poate sa obtina orice fel de informatie direct de la cei care reprezinta sursa. In plus, o alta categorie foarte importanta de informatii, cele legate de fondurile structurale alocate Romaniei in urma aderarii la UE, vor fi o prioritate pentru Clubul IMM, combinandu-le desigur cu experienta dobandita de BT in finantarea proiectelor.
Daniel Szekely in septembrie 2006, Manager Divizia IMMProiectul se doreste a fi mai mult decat demersurile initiate de alti predecesori cu ganduri asemanatoare. Trebuie sa trecem de limita ambiguitatilor, a lipsei de consistenta, de abordarea teoretica si generala de pana acum. Vom face asta printr-un focus real pe necesitatile de informare si de consultanta ale proprietarilor si conducatorilor de IMM-uri, prin interactivitate, prin calitatea programelor de training si a tuturor actiunilor Clubului. Vedeti, deja suna a vorbe goale. Pentru ca istoria nefasta pe acest subiect afecteaza credibilitatea oricarei astfel de intentii. De ce ar trebui, totusi, ca firmele sa aiba incredere in aceasta initiativa? Pentru ca proiectul e in concordanta cu drumul ales, si parcurs cu succes, de banca de o buna bucata de vreme. Pentru ca si pentru noi e o provocare si ne plac provocarile. Pentru ca pana in prezent ne-am onorat promisiunile fata de noi si fata de piata.
Viorel Voicanin septembrie 2006, Sef Serviciu Dezvoltare Vanzari in Agentii
Un antreprenor cauta constant oportunitati noi prin care sa-si dezvolte afacerea
si sa-si faca cunoscute atuurile companiei. Odata cu maturizarea pietei
romanesti, intreprinzatorul cauta sa se specializeze pe anumite segmente de
piata, gasind nise inca neacoperite.
Pentru prima data, Clubul Intreprinzatorului Roman ii ofera toate aceste lucruri
intr-o maniera flexibila si transparenta. Conferinte, traininguri pe tematici de
interes si, bineinteles, un Club, la nivel national, in care antreprenorii pot
schimba idei. Iar toate aceste beneficii acordate fara nici o taxa de membru,
pot fi la indemana oricui, accesand doar un portal.
in septembrie 2006, Manager Divizia pentru Medici